Vincent Fortin

Procedurální modelování v Houdini
Animal Logic Cinesite EA Gameloft ILM Ubisoft

Vincent je technický umělec Houdini se zaměřením na FX a tvorbu procedurálního obsahu pro film, hry, AR/VR a živé akce. Vincent pracoval na herních projektech jako Assassin’s Creed, Far Cry, Deus Ex Mankind Divided, Rise of the Tomb Raider, Shadow of the Tomb Raider. Z filmových projektů to byli Piráti z Karibiku, Legenda o Tarzanovi, Riddick, Pacific Rim, 300, Fantastická čtyřka a mnoho dalších.

Vincent je také zkušený mentor, který poskytuje školení umělcům ze společností MPC, Framestore, RodeoFX, Method Studios, Cinesite, Digital Dimension, Digital District, Ubisoft, Electronic Arts, WB Games, Gameloft, Eidos.

Board

Mentorované inkubátory a kurzy

Procedurální modelování v Houdini

Vincent Fortin
Animal Logic, Cinesite, EA, Gameloft, ILM, Ubisoft
22. 7. - 2. 8. 2024
10 dní
začátečník, středně pokročilý
9 / 10 účastníků
Anglicky
Zobrazit detaily