Unikátní sada inspirujících a kritických esejů od našich mentorů a dalších osobností. Stáhnout bezplatně!

 

Zavřít

Naše vize

Všem tvůrcům v ANOMALIA nabízíme špičkové školení,
které posouvá jejich dovednosti a zvyšuje jejich šance na úspěšné uplatnění
v oboru animovaného filmu, vývoji her a vizuálních efektech (vfx).

Náš příběh

ANOMALIA už od roku 2008 mladým i profesionálním tvůrcům ukazuje, že mají na víc, než si myslí. Dává jim jedinečnou šanci utvořit si profesní kariéru a posunout vlastní ambice. To vše ve spolupráci s mentory, kteří své zkušenosti nabyli ve studiích zvučných jmen, jako jsou například Pixar, Disney, Laika, DreamWorks nebo VALVe.

ANOMALIA je zasazená do idylického města Litomyšl a na dynamice získává díky mimořádné nabídce kurzů a význačným zahraničním mentorům, jejichž seznam se neustále rozrůstá. Školicí program vznikl s myšlenkou podpořit 3D animaci v regionu. Za jeho založením stojí místní profesionálové, kteří chtěli překlenout mezeru mezi silnými základy klasické animace a řemeslem 3D animace, po které je v současnosti vysoká poptávka.

Program ANOMALIA se v průběhu let rozšířil o inkubátor Story & Art Labs, který pomáhá zkvalitňovat vývoj příběhů a vizuálních konceptů animačních projektů. Ty tak získávají šanci uspět na mezinárodním trhu.

„Méně školy a více pracovních a studijních zkušeností. Středně i více pokročilí profesionálové v oblasti animace se scházejí v letních laboratořích ANOMALIA, aby zlepšovali své dovednosti a pracovali na svých projektech v kooperativním, rychle se měnícím prostředí.“

Animation Career Review

Lokalita

Většina kurzů a tvůrčích dílen ANOMALIA se koná v malebné Litomyšli, ve zrekonstruovaných prostorách bývalého zámeckého pivovaru. Mimo jiné se zde narodil Bedřich Smetana, jehož otec tu byl sládkem.

Hlavním důvodem, proč se většina akcí ANOMALIA koná právě v Litomyšli, je ten, že nám nabízí jedinečnou rovnováhu mezi soustředěným a ničím nerušeným pracovním prostředím na jedné straně a relaxací na straně druhé.

Kurzy a tvůrčí dílny se konají v prostorách Evropského školicího centra, Jiráskova 133.

 

Historie

 

2008

  • Production of Animated Projects; Christian Davin (FR), Mike Robinson (UK)
  • Creative Production; Isaac Kerlow (Disney)
  • Character Animation Masterclass; Kyle Balda (PIXAR, McGuff)

2009

  • Storytelling; Isaac Kerlow (Disney)
  • Making of Animated Projects; prezentace animovaných projektů producentů a studií z Dánska, Polska, Francie a ČR

2010

  • 3D Character Animation;Dripha Benseghir (Les Gobelins), Andy Schmidt (PIXAR), Rich Quade (PIXAR)
  • Programming in Maya; Aaron Walsman (Blue Sky)
  • Production Practices; BZ Petroff (LucasArts)

2011

  • 3D Character Animation;Michelle Meeker (Animation Mentor), Andy Schmidt (PIXAR), Rich Quade (PIXAR)
  • Tips and Tricks for Animators; Keith Lango (VALVE)
  • Rigging for a Feature Film; Victor Vinyals (Aardman Animations)

2012

  • 3D Character animation; Keith Lango (VALVE), Matt Majers (PIXAR), Royce Wesley (PIXAR)
  • Character design for 3D Film; Jonny Duddle (Aardman Animations)
  • Studio Pipeline; Kay Delventhal
  • Pantomime for Animators;Robert Bennett (Les Gobelins)
  • Animating a Short Film I.;Kenny Roy (Acronyx, Animation Mentor)

2013

  • 3D Character Animation; Keith Lango (VALVE), Andy Schmidt (PIXAR), Rich Quade (PIXAR)
  • Advanced Cartoon Rigging; Josh Carey (REEL FX)
  • Storytelling; Isaac Kerlow (formerly Disney)
  • Animating a Short Film II.,  Anthony Wong (PIXAR)

2014

  • Workflow and Personal Improvement; Mike Belzer (VALVE)
  • Clarity in Animation; Neil Helm (PIXAR)
  • High-End Polish and Details; Jason Schleifer (DreamWorks)
  • Animating a Short Film III.; Keith Lango (VALVE)

2015

  • CG Animation Basics; David Tousek (3BOHEMIANS)
  • Direction in Animation; Anthony Wong (PIXAR)
  • Clarity in Animation; Rich Quade (PIXAR)
  • High-end Polish and Details; Ben Rush (PIXAR)

2016

  • Story Lab; John Nevarez (PIXAR, SONY)
  • Concept Art Lab; Jim Moore (Lucas Arts)
  • Attitude and Style in 2D/3D Animation; Mark Oftedal (PIXAR, WB, Google)
  • Quality and Details in 3D Animation; Anthony Wong (PIXAR)

2017

  • Story Lab; Mike Cachuela (LAIKA)
  • Concept Art Lab; Michel Breton (LAIKA)
  • Animating in VR; Keith Lango (VALVE)
  • Animate Short Film; Mark Oftedal (PIXAR, WB, Google)

2018

  • Story Lab; Robert Lence (PIXAR, WB
  • Character Design Lab; Ricky Nierva (PIXAR)
  • VR Lab; Joe Daniels (TinyCo Games)

Tiskové zprávy a výstupy v mediích

2019

2016

2015

2014

2013

2012

2011

2010

2008

  • Říjen: Interview s Isaacem Kerlowem and Kylem Baldou: Česká televize – pořad Milenium