Petr Benýšek

Unreal Engine 5: Základy programování her v C++
Bohemia Interactive Ingame Studios
Petr začal programovat ve čtrnácti letech, před více než třiceti lety. Programování se věnoval několik let jako svému koníčku, nejvíce ho bavilo hrabat se v hlubinách MS-DOSu a hrát si s grafickými efekty.
Od roku 1998 pracoval jako analytik počítačových virů a vývojář antivirových programů. Vždy ho to ale táhlo ke hrám, a tak se v roce 2000 přestěhoval do Brna, kde se začínal rozvíjet český herní průmysl. Zde pracoval na slavných českých projektech ve společnostech Pterodon (série Vietcong), Illusion Softworks / 2K (Mafia 2), Vatra (Silent Hill: Downpour), Madfinger (Shadowgun, Dead Trigger, Monzo) a Bohemia Interactive (Arma, DayZ, Ylands, Vigor).
Za tu dobu se z řadového programátora dostal až k pozicím technického ředitele. Od roku 2020 vytváří s týmem herních veteránů i čerstvých talentů v INGAME STUDIOS zbrusu novou akční hru Crime Boss: Rockay City.Nyní se rozhodl začít pomáhat studentům na jejich vlastní cestě k vývoji her.

Board

Mentorované inkubátory a kurzy

Unreal Engine 5: Základy programování her v C++

Poslední místa
Petr Benýšek
Bohemia Interactive, Ingame Studios
28.10. - 18.12.2024
8 týdnů
každé pondělí a středa
17:30 - 19:30
začátečník, mírně pokročilý
8 / 10 účastníků
Česky
Zobrazit detaily