Chris je vedoucím výtvarníkem FX ve studiu NetherRealm v Chicagu. Posledních pět let vytváří a dohlíží na herní FX v reálném čase a zároveň zajišťuje vizuální a technické vedení týmu FX umělců. Před prací v herním průmyslu Chris více než patnáct let vytvářel FX pro celovečerní filmy pomocí softwaru Houdini.
Mezi herní projekty, na kterých Chris pracoval, patří Mortal Kombat 1, Mortal Kombat Aftermath a Mortal Kombat 11. Mezi filmové projekty patří animované celovečerní filmy Špioni v převleku, Ferdinand, Doba ledová5, Burák, Rio2, Epic, Doba ledová 4, Rio, Doba ledová 3 a hrané celovečerní filmy Mumie 3, Zlatý kompas, Království, Noc v muzeu, Rychle a zběsile 3, Superman se vrací, Letopisy Narnie, Elektra, Den po zítřku a Daredevil.
Chris pracoval v týmech FX, které získaly Oscara za nejlepší vizuální efekty v roce 2008 za film Zlatý kompas a nominaci na nejlepší animovaný film roku 2018 za film Ferdinand spolu s nominací na VES 2015 za vynikající vizuální efekty za film Peanuts. Chris více než pět let vyučoval Houdini FX jako pomocný lektor na School Visual Arts, Columbia College Chicago a Art Institute of California.