Martin se věnuje hernímu designu od roku 1997. Živit se jím začal v roce 2008, pracoval jak na AAA vojenských simulátorech v Bohemian Interactive, mobilních hrách v Jellyfish, tak na živých únikovkách pro MindMaze.
Martin se jako herní designér podílel na několika desítkách herních projektů na PC (Arma), mobilech (Mimpi), živých únikovkách (MindMaze), gamifikacích (Junktown) a larpech (Střepiny). Jako učiteli mu prošlo na univerzitách i v soukromých kurzech rukama 250+ studentů, z nichž se mnozí uchytili v herním průmyslu nebo založili vlastní studia.
Od roku 2016 herní design učí například na univerzitě v Plzni, v pražské Scholastice nebo v dnes již neexistujícím GameDevHubu. Kromě toho moderuje a produkuje podcasty a festivaly – Retro Nation Cz, Future Gate, Junktown, PsyApo nebo aktuálně počítačovou sekci Anifilmu.