Jan Adamus

Unreal Engine 5: Generalista pro virtuální produkci

Honza je vizuální a technický umělec, který vytváří imerzivní umělecké instalace, navrhuje digitální prostředí a nástroje pro virtuální produkci, vytváří videomappingy a animace, vyvíjí malé hry a aplikace.

Zaměřuje se na Unreal Engine, se kterým má více než osmiletou praxi. Ve skutečnosti poprvé vyzkoušel UE, když v roce 2014 vydal Epic UE4. Bylo to během Honzova studia architektury. Poté absolvoval magisterské studium v Ateliéru experimentální architektury na Vysoké škole uměleckoprůmyslové v Praze se zaměřením na procedurální a parametrický design a roli architektů v digitálních prostorech a prostředích.

Honzova práce spočívá v hledání vizuálních a technických řešení zadaného úkolu. Pro svou práci také vyvíjí vlastní nástroje.

Honza je nadšenec do Unreal Enginu! Začal proto vytvářet vlastní balíčky a nástroje pro ostatní vývojáře a také UE Quick Tips – minutová videa s tipy a řešením problémů. Kromě toho vyučuje a vede workshopy soukromě nebo na univerzitách.

Jeho UE QuickTips či Assety pro práci v Unreal Engine můžete nalézt pod jménem Just Assets:
https://www.youtube.com/@justassets
https://www.instagram.com/_just_assets_/
https://www.instagram.com/jan.adamus/

Board

Mentorované inkubátory a kurzy

28. 10. - 19. 12. 2024
8 týdnů
každé pondělí a čtvrtek
17:30 - 19:00
+ prezenční workshop (víkend)
začátečník, mírně pokročilý
10 / 10 účastníků
Česky
Zobrazit detaily