Brad Clark pracoval na široké škále projektů, od modelování a riggingu pro televizi a videohry až po střih motion capture pro Gluma ve filmu Pán prstenů: Dvě věže“ ve společnosti Weta Digital.
Jeho kariéra ho zavedla do studií a na projekty po celém světě. Brad vedl kurzy animace, designu postav a nastavení na univerzitě Full Sail, školil 2D animátory v programu Softimage v Manile a vedl interní školení o motion capture, riggingu postav a skriptování pro umělce, když pracoval pro Acclaim Studios v Austinu. Během svého působení ve společnosti Acclaim navrhl Brad společně se Steevem Kellym automatizovaný skriptovaný systém riggingu postav a zbraní pro hru „The Red Star“ a pomohl vytvořit univerzální animační pipeline pro studio .
V minulosti vedl kurzy Autodesk Master Class, včetně spoluautorství s Chadem Moorem, jediného kurzu věnovaného vlastnímu riggingu postav s Motionbuilderem – The Character Animator Toolkit for Motion Builder. Brad byl dvakrát instruktorem workshopů incredible Conceptart.org a spolu s Johnem Hoodem a Joem Harkinsem byl hlavním autorem knihy „Inspired 3D Advanced Rigging and Deformations“.
V poslední době Brad poskytoval zakázková školení a konzultace pro společnosti Bungie, Disney Junction Point Studios a Reel FX on Motionbuilder, Maya a 3ds Max. Během své práce pro společnost Disney Brad navrhl a vytvořil rig postavy Epic Mickey a vyhodnotil a pomohl řídit požadavky na animaci enginu.
Brad v současné době působí jako konzultant pro výtvarné ztvárnění postav a technologie, aktivně pracuje na několika projektech nové generace riggingu a animačního softwaru, vede workshopy pro studenty středních škol, poskytuje technickou softwarovou podporu společnosti Motus Digital, je předsedou programu skupiny 3d Austin Users Group a akce Autodesk 3December v Austinu.