Houdini VFX Master

18. - 29. 5. 2020
10 dní
/ 12 účastníků
středně pokročilý - pokročilý
Anglicky
Litomyšl

39 000 Kč

za účastníka

Otevřená registrace
Termín: 12.01.2020
Cena zahrnuje 21% DPH. Nezahrnuje dopravu, ubytování a stravu.

V kurzu účastníci lépe porozumí nejlepším workflow pro simulaci v systému Houdini. Dozvíte se, jak využívat nejlepších sestav pro fracturing (rozbíjení) a fluid sourcing (zdroje tekutin) v závislosti na požadovaném typu efektu. Naučí se vytvářet působivé a efektivní simulace a orientovat se ve stále se proměňujících metodikách. Pozornost bude věnována i zpracování výsledného produktu a zobrazovacím technikám.

Absolventi kurzu

  • dokáží pracovat s náročnějšími vizuálními efekty
  • získají cenné zkušenosti potřebné pro přechod z jiných softwarových balíčků a jiných pracovních rolí na Houdini a FX

Andrew Lowell

Animal Logic, Digital Domain, Rhythm and Hues
Celá biografie

Plán lekcí

  • Generováni geometrie rostlin a prasklin / Geometry generation of plants and fractures
    Přehled workflows v aditivním i subtraktivním procedurálním modelování. Tok geometrických dat je vyladěn tak, aby umožnil pokročilejší simulace.
  • Základy dynamiky tuhých těles / Rigid body dynamics primer
    S využitím source modelu do základů sourcingu, simulace a postprocessingu dynamiky tuhých těles.
  • Aplikace dynamiky tuhých těles Rigid body dynamics application
    Tvporba jedinečných simulací dynamicky tuhých těles ze zdrojové geometrie a naučených nastavení. Budou předvedeny další vrstvy, jako jsou zásahy částic.
  • Základy pyro-dynamiky / Pyro dynamics primer
    Kompletní workflow pyro-dynamiky, od sourcingu přes simulaci až po zobrazování.
  • Aplikace pyro dynamiky Pyro dynamics application
    Jedinečné pyro simulace a rendery. Předvedeme si další vrstvy, jako jsou jiskry a žhavé uhlíky.
  • Základy dynamiky tekutin Fluid dynamics primer
    Kompletní workflow dynamiky tekutin středního rozsahu (splash v lidské velikosti) až do fáze zobrazování.
  • Aplikace dynamiky tekutin středního rozsahu Medium range fluid dynamics application
    Simulace jedinečných cákanců (splashe)
  • Další prvky tekutin, mlha, divoká voda, bubliny Additional fluid elements, mist, whitewater, bubbles
    Zdokonalení tekutin pomocí dalších simulací částic a tekutin
  • Renderování a kompozitování tekutin / Fluid rendering and compositing
    Proces renderingu a kompozitování tekutin a vrstvení dalších prvků
  • Aplikace tekutých částic a aplikace referování / Fluid element and rendering application
    Zdokonalí a finalizace simulace tekutin

Komu je kurz určen

Kurz je vhodný jak pro nadšené začátečníky, tak pro zkušené umělce, kteří by si rádi zdokonalili a/nebo rozšířili své stávající dovednosti.

Co získám účastí v kurzu

Všichni účastníci získají uznávanou kvalifikaci v oboru, prokazující, že absolvovali odborný kurz a mají praktické dovednosti a zkušenosti, tedy to, co hledají studia.

Naši absolventi nachází uplatnění v mnoha oblastech oboru. Podívejte se na příběhy některých z našich úspěšných studentů.

Po dokončení kurzu se můžete ucházet o juniorské pozice jako 3D umělec.

 

Požadavky

  • Obeznámenost s grafickým uživatelským rozhraním Houdini a základní porozumění 3D grafice a filmové tvorbě nebo animaci.
  • Účastníci by měli znát grafické rozhraní Houdini.
  • Poznámka: Přednost dostávají registrovaní do obou kurzů Houdini Pro a Master.

 

Storno podmínky

50% z ceny při zrušení potvrzené účasti v kurzu 45 dní před jeho začátkem.

Proces registrace

1
Registrace

Registrace je závazná, ale v tento moment nic neplatíte.

2
Výběr žádostí

Náš expertní tým vybere z došlých registrací dle daných požadavků

3
Pozvánka & faktura

Obdržíte pozvánku do kurzu a platební údaje.