Tsuumergen Erdenebayar
Jakého kurzu jsi se na ANOMALIA zúčastnil?
Character Design Lab
Jak ti studium na ANOMALIA pomohlo se vstupem do animace, her a vfx?
Bylo osvěžující zažít odlišný přístup profesionálů, kteří se v oboru už nějakou dobu pohybují. Tyhle věci se ve škole nenaučíte a příležitost pracovat s veterány z Pixaru byla zdrojem úžasného množství znalostí, díky nimž jsem na spoustu věcí získal nový pohled.
Na čem právě pracuješ? A co máš v oboru za sebou?
Momentálně pracuju jako výtvarný režisér na hře, která bude brzy spuštěna (ale zatím nemůžu prozradit víc) ve studiu GRIP-DIGITAL. Předtím jsem pracoval na dalších hrách této společnosti jako např. Mothergunship ( bullet-hell FPS) , Skylar a Plux : Adventure on clover island (3D plošinovka )
Co jsi dělal předtím, než jste se zúčastnil kurzu na ANOMALIA?
Pracoval jsem a stále pracuju v herním studiu, ale také na volné noze.
Jak rychle se ti po absolvování kurzu na ANOMALIA podařilo získat svou první práci v oboru?
Zaměstnání jsem měl, díky kurzu jsem ale konečně dokázal vyřešit některé problémy v designu.
Co jsi se naučil během studia i během práce v animaci, hrách a vfx?
Naučil jsem se, jak uvažovat, když hledám, jak uchopit postavu. Zajímavé bylo také zjistit, jak v animovaných filmech fungují tvary. To je zásadní i ve video hrách, takže bylo užitečné naučit se o tom správně přemýšlet.
Co bys poradil někomu, kdo zvažuje vstup do oboru?
Jděte do toho. Prostě to udělejte. Investovat do sebe se vždycky vyplatí.
Kdybys měl jedním slovem popsat čas strávený na ANOMALIA, které by to bylo, a proč?
Intenzivní. Protože jste obklopen dalšími nadanými tvůrci. A všichni tvrdě pracovali pozdě do noci. To všechno vás motivuje, abyste také pracoval a učil se.
Jaký je tvůj nejoblíbenější film a proč?
Zbožňuju Up od Pixaru. Je to silný příběh muže, který utrpěl VELKOU ztrátu, ale i pak dokázal najít důvod dál žít, bez ohledu na věk. K tomu skvělá výtvarná stránka i hudba …mistrovské dílo.